<< Ο ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ >>
Με αφορμή την Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην ομάδα EU CODE WEEK 2024 από 14-18/10 με τη δράση << Ο ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ >>.Ο κωδικός δραστηριότητας ήταν cw24-sJmWp, ενώ υλοποιήθηκαν πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες από όλες τις μαθησιακές περιοχές του Α.Π. Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι
κατάφεραν να λύσουν γρίφους και να συμμετέχουν στις δραστηριότητες του CodeWeek.
Πιο συγκεκριμένα διαβάσαμε την ιστορία του Έλμερ για να γνωρίσουν τα παιδιά τον ήρωα του παραμυθιού. Στην συνέχεια ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες του προγράμματος.
Δημιουργήσαμε στο πάτωμα με χαρτοταινία τον ΕΛΜΕΡ για να κάνουμε τον προγραμματίσμο μας σε ένα πρώτο στάδιο χωρίς ψηφιακή τεχνολογία. Φτιάξαμε και τον δικό μας ψηφιακό Έλμερ με την χρήση της φαντασίας μας. Τα παιδιά κατόρθωσαν να σπάσουν και να δημιουργήσουν νέους κώδικες, να κάνουν δοκιμές και να δουν τι μπορούν να δημιουργήσουν τα ίδια, αλλά και να εξασκηθούν στα χρώματα, στις μείξεις χρωμάτων τα σχήματα και τους αριθμούς.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
1)δραστηριότητες προγραμματισμού χωρίς ψηφιακή τεχνολογία (όπου δεν ήταν απαραίτητη η σύνδεση στο διαδίκτυο)
2)δραστηριότητες ρομποτικής με τη beebot μελισσούλα με αυτοσχέδιο πλέγμα και σε πλέγμα επίδαπέδιο
3)δραστηριότητες αντιγραφής κώδικα με την παρουσία προτύπου με τη μορφή pixel code
4)δραστηριότητα Τ.Ν (ΤΕΧΝΙΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ)
με την χρήση του εργαλείου Al Photo Generator (https://perchance.org/ai-photo-generator) όπου οι μαθητές φτιάχνουν το δικό τους ελέφαντα και η τεχνολογία τον οπτικοποιεί
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ με η χωρίς Α.Ι.
5)δραστηριότητα Τ.Ν με το chatGPT όπου η εφαρμογή δίνει συνέχεια στην ιστορία που φτιάξαμε.
6)δραστηριότητα συνεργασίας και κινητικής άσκησης χωρίς την ψηφιακή τεχνολογία που η κάθε ομάδα προσπαθεί να συνθέσει τον ελέφαντά της
7)δραστηριότητα συνεργασίας και άσκηση λεπτής κινητικότητας με την εμπλοκή της τέχνης χωρίς τη χρήση της τεχνολογίας (Έλμερ kadinski)
8)δραστηριότητα καλλιέργειας οπτικοκινητικού συντονισμού και λεπτής κινητικότητας (Έλμερ step by step)
9)δραστηριότητα όπου ανακαλύπτουν τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα μέσα από βιωματική μάθηση
10)δραστηριότητα συνδυασμού Τ.Ν και εικόνων που δημιουργήθαν από τους μαθητές για τη δημιουργία e book
"Η ιστορία με τους διαφορετικούς ελέφαντες''
Η χαρά μας ήταν απίστευτη!!!
Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός των μαθητών ήταν μεγάλος.
Έτοιμοι για τον επόμενο κώδικα!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου